LiveRamp Retail insights - Dashboard gegevens analyses

Technische fiche Download deze pagina

Met de LiveRamp Retail Media Insights oplossing, tot 50-tal dashboards, kunt u alle consumentengegevens van Carrefour analyseren (klantenkaart, point of sale, transactiegegevens) om de best mogelijke marketingstrategie te implementeren. De gegevens worden wekelijks bijgewerkt. 

 

Dankzij de toegang tot deze dashboards kunt u uw actieplannen sturen: assortiment, prijspositionering, promotie dynamiek en distributie over verschillende winkels en zo veel meer…., dit alles op één platform.

 

Doordat u toegang heeft tot precieze inzichten op het platform, kunt u uw verkopen in de winkel en online zo goed mogelijk volgen. Voor meer informatie over het activatie gedeelte dat het platform ook biedt, ontdek : LiveRamp Retail Media

Cijfers

Kerncijfers : 

3 mogelijke granulariteit niveaus 
8 Carrefour Links-oplossingen 
Meer dan 50 voorgeformatteerde analyse dashboards

3 niveaus van granulariteit: 

1.Begrijp consumentengedrag en verkoopprestaties 
2.KPI's verkennen en verdiepen 
3.Simuleer evoluties via AI-gebaseerde modellering en voorspellingen 

8 domeinen

  1. Datashopper
  2. Analyse promoties
  3. Prijs
  4. Assortiment
  5. Adv. Shopper Insights
  6. Activatie verkooppunt
  7. Innovatie en distributie
  8. Optimalisatie media-uitgaven

Prijs :
Instapprijs: Onbeperkte toegang tot LiveRamp Retail Insights voor € 8.000 per jaar.

Goed om te weten

Met Retail insights verbetert u uw categoriemanagement aanzienlijk: betere analyse van uw consumenten bij Carrefour en van de  commerciële prestaties van uw merken.

 

Geïnteresseerd in dit onderwerp?

Ontdek ook LiveRamp Safe Haven waarvan Merch een integraal deel uitmaakt !