Laat je inspireren met Carrefour Links

M&M’S case: ROAS van 3 dankzij een gerichte campagne op sociale netwerken
Artikel
9 aug. 2022

M&M’S case: ROAS van 3 dankzij een gerichte campagne op sociale netwerken

Doelstelling: Hoe verkoop doen stijgen door de opbouw van een stevige en relevante doelgroep?

Lees meer
De kracht van de Direct Mailing Paper
Artikel
2 aug. 2022

De kracht van de Direct Mailing Paper

Het kan best zijn dat in het digitale tijdperk een papieren mailing wat vintage overkomt. Maar dat betekent allerminst dat hij achterhaald is. Integendeel zelfs!

Lees meer
Tutorial om een ​​postanalyse te lezen
Artikel
13 mei 2022

Tutorial om een ​​postanalyse te lezen

Met Carrefour Links heb je eindelijk een duidelijk en precies zicht op de prestaties van je campagnes.

Lees meer
Hoe personaliseert u uw relatie met de Carrefour-shoppers?
Artikel
21 jan. 2022

Hoe personaliseert u uw relatie met de Carrefour-shoppers?

9 van de 10 consumenten zegt trouwer te zijn aan een merk dat de relatie met zijn klanten personaliseert*.

Lees meer
Direct mailing Baby wint de "Best Of Inhome Advertising Award" van BPost
Artikel
23 nov. 2021

Direct mailing Baby wint de "Best Of Inhome Advertising Award" van BPost

87% van de Belgen maakt elke dag zijn brievenbus leeg en besteedt 2 minuten aan elke Direct Mail*.

Lees meer
Welke tips hebben onze Carrefour Links experts?
Artikel
23 nov. 2021

Welke tips hebben onze Carrefour Links experts?

Kleine tips van de experts van Carrefour Links, het is er.

Lees meer
Hoe kunnen we profiteren van de 2,4 miljoen Carrefour Bonus Card houders in België?
Artikel
23 nov. 2021

Hoe kunnen we profiteren van de 2,4 miljoen Carrefour Bonus Card houders in België?

Hoe haal je voordeel uit de 2,4 miljoen houders van een Carrefour Bonus Card in België?

Lees meer
Sampling en degustatie
Artikel
23 sep. 2021

Sampling en degustatie

Sampling en degustatie centraal in de klantenervaring. Ontdek waarom ze essentieel zijn voor je strategie.

Lees meer
Hoe kunnen de Carrefour-data helpen om klanten te werven en verloren klanten terug te winnen?
Artikel
15 jul. 2021

Hoe kunnen de Carrefour-data helpen om klanten te werven en verloren klanten terug te winnen?

Doel: de penetratie in de categorie kaasproducten verhogen door 1° lapsers te reactiveren en 2° nieuwe klanten te werven voor het merk

Lees meer
De gezondheidscrisis heeft het koopgedrag van de belgen veranderd.
Artikel
15 jul. 2021

De gezondheidscrisis heeft het koopgedrag van de belgen veranderd.

Er liggen nieuwe kansen voor het grijpen.

Lees meer
Ticketing: een essentieel hulpmiddel om loyaliteit op te bouwen en verloren klanten terug te winnen!
Artikel
15 jul. 2021

Ticketing: een essentieel hulpmiddel om loyaliteit op te bouwen en verloren klanten terug te winnen!

Het kasticket, onmisbaar om klanten te binden en verloren klanten terug te winnen !

Lees meer
Iglo-case: hoe de data van Carrefour de verkoop kunnen maximaliseren?
Artikel
27 mei 2021

Iglo-case: hoe de data van Carrefour de verkoop kunnen maximaliseren?

Doel: voor Iglo zette Carrefour Media alle tools van precision marketing in om de verkoop te maximaliseren en marktaandeel te winnen.

Lees meer
L’Oréal-case: de kunst van een nieuw Garnier-product te laten ontdekken
Artikel
27 mei 2021

L’Oréal-case: de kunst van een nieuw Garnier-product te laten ontdekken

Doel : voor de lancering van een nieuw Garnier-product had L’Oréal een specifieke doelstelling voor Carrefour Media bepaald: de penetratie verhogen in de shampoocategorie, met uitzondering van het al erg populaire Ultra Doux.

Lees meer
Case Côte d'Or: een spel op Bonusland
Artikel
22 apr. 2021

Case Côte d'Or: een spel op Bonusland

Doel: het merk Côte d’Or dynamiseren bij jongeren

Lees meer